U osnovnom paketu korisnik/klijent može da postavlja pitanja i da traži mišljenja koja se odnose na radno - pravnu oblast. Mišljenje će biti upućeno na elektronsku poštu klijenta u roku od pet dana od dana upućivanja pitanja.
Započni narudžbuU standardnom paketu korisnik/klijent može da postavlja pitanja i da traži mišljenja koja se odnose na radno - pravnu oblast. Mišljenje će biti upućeno na elektronsku poštu klijenta u roku od 72 sata od dana upućivanja pitanja. Korisnik/klijent će biti upućen i na sudksu praksu u vezi konkretnog istog ili sličnog slučaja, a u vezi postavljenog pitanja.
Započni narudžbuU naprednom paketu korisnik/klijent može da postavlja pitanja i da traži mišljenja koja se odnose na radno - pravnu oblast. Mišljenje će biti upućeno na elektronsku poštu klijenta u roku od 48 sati od dana upućivanja pitanja. Korisnik/klijent će biti upućen i na sudksu praksu u vezi konkretnog istog ili sličnog slučaja, a u vezi postavljenog pitanja. Korisnik/klijent će takođe dobiti savjetodavnu podršku prilikom rješavanja svake konkretne situacije za koju zatraži stručnu pomoć.
Započni narudžbuU Premium paketu korisnik/klijent može da postavlja pitanja i da traži mišljenja koja se odnose na radno - pravnu oblast. Mišljenje će biti upućeno na elektronsku poštu klijenta u roku od 48 sati od dana upućivanja pitanja. Korisnik/klijent će biti upućen i na sudksu praksu u vezi konkretnog istog ili sličnog slučaja, a u vezi postavljenog pitanja. Korisnik/klijent će takođe dobiti savjetodavnu podršku prilikom rješavanja svake konkretne situacije za koju zatraži stručnu pomoć. Takođe, za klijent može tražiti održavanje "on line" sastanka u roku od 48 sati od momenta podnošenja zahtjeva sa jasno naznačenom temom za "on line" sastanak, u cilju pružanja usluge savjetovanja u vezi konkretnog slučaja. Pružalac usluge određuje tačan termin sastanka u ostavljenom roku.
Započni narudžbu